Aktualności

Polska Liga Jeździecka doskonałym tłem dla sponsorów marek premium

Albert Riele główny sponsor Polskiego Związku Jeździeckiego

Albert Riele główny sponsor Polskiego Związku Jeździeckiego

W ostatni weekend września w Warniku zostaną rozegrane najważniejsze, finałowe konkursy Polskiej Ligi Jeździeckiej (PLJ) roku 2020. PLJ to utworzony przez Polski Związek Jeździecki system rozgrywek ligowych w Skokach przez Przeszkody, którego głównym celem jest zdynamizowanie rywalizacji sportowej na arenie krajowej. Zawody organizowane są od 2015 roku i na stałe wpisały się już w kalendarz startów najlepszych polskich jeźdźców. 

Co roku zmagania w ramach Polskiej Ligi Jeździeckiej oglądać możemy w najlepszych ośrodkach jeździeckich w Polsce. Podczas zawodów o najwyższe noty zabiegają setki wybitnych jeździectw i najlepszych koni sportowych. Niesamowita atmosfera, wspaniała oprawa oraz rekordowe frekwencje na trybunach, pokazują jak ważnym i zasadnym krokiem było wpisanie w kalendarz zawodów tej klasy wydarzenia. 

Zgodnie z ideą Polska Liga Jeździecka ma nie tylko pomóc stworzyć najlepsze zawody rangi ZO w Polsce, ale przede wszystkim ma spopularyzować tą niesamowitą dyscyplinę sportową. Organizatorzy poszczególnych rozgrywek mają niebywałą szansę dotrzeć do szerokiej grupy fanów jeździectwa i zawodników, od młodzieży po doświadczonych zawodników. 

Cykliczne zawody to również szansa na zdobycie przez jeźdźców doświadczenia z obszaru systematyczności, odpowiedniego wcześniejszego przygotowania oraz planowania i rozkładania sił na cały sezon. Atrakcyjne nagrody, w tym pula 100 000 zł w konkursie Grand Prix w tegorocznym finale, które pozyskał organizator, spółka VLN Adamus, to nie tylko wyróżnienie za ciężką pracę dla jeźdźców, ale i dodatkowa motywacja do walki, aby rywalizacja była ciekawa dla kibiców i widzów.

Istotnym aspektem PLJ jest również aktywizacja narzędzi wspomagających rozwój polskich klubów sportowych i ośrodków jeździeckich. Polska Liga Jeździecka aktywnie promuje jazdę konną oraz pomaga rozwijać się polskiemu jeździectwu na rynku sponsorskim, który jest niezwykle ważny dla rozwoju tej dziedziny sportu. 

Marketing sponsorski w jeździectwie z roku na rok stale się rozwija. Marketerzy marek premium co raz częściej zaczynają dostrzegać potencjał zawodów w kontekście nie zwykle istotnego dziś marketingu relacyjnego. Podczas zawodów jeździeckich marki zyskują niepowtarzalną okazje do nawiązania bezpośredniego kontaktu z nowym konsumentem, co jest dla firm okazją do przeniesienia tematu rozmów z ceny i statusu, na inny poziom, taki który buduje doświadczenia i bazuje na uczuciach. Jedną z marek, które odzwierciedlenie swoich wartości znajdują w jeździectwie, jest marka szwajcarskich zegarów Albert Riele. 

Albert Riele to marka elegancka i nowoczesna, która od lat angażuje się w prestiżowe zawody i wydarzenia organizowane pod patronatem Polskiego Związku Jeździeckiego. Zawody w skokach przez przeszkody, które przepełnione są siłą, wdziękiem i eleganckim współzawodnictwem to doskonałe tło do prezentacji produktów i idei, którymi na co dzień kieruję się zarząd marki Albert Riele. 

Laureaci finałowych konkursów najważniejszego cyklu zawodów w Polsce mogą liczyć na zegarki marki Albert Riele, głównego sponsora Polskiego Związku Jeździeckiego. 

Finał Polskiej Ligi Jeździeckiej rozegrany zostanie w ciągu 4 dni, w terminie 24-27.09.2020 w Warniku pod Szczecinie. 

 

Karolina Piotrowska,

Marketing Manager PLJ 2020 

Sponsorzy Polskiej Ligi Jeździeckiej

Sponsor strategiczny

Image